Endnu mere sne!!!!!!!!!

Snevejret fortsatte idag, sigtbarheden er ikke god, men landskabet og skiløbet præsenterer sig fra deres bedste sider.
Vi har alle været afsted, Ingeborg prøvede snowboard, men fandt ud af at det er svært at tage en lift.
Karsten ville tage en tallerken lift, men havde glemt at få ski med!!!!!!!!!!
Otto Peter og lasse lavede fede hop i parken, og Torben og Rosa grisede køkkenet til under madlavningen.
Kirsten har haft en fed dag, hun er kørt fra Karsten, og ned af en SORT bakke
Otto-Peter i parken, lidt af et hop! stor respekt.

Fætter Lasse vil også være med,et udemærket hop, og det skulle blive endnu bedre!



Kommentarer

Anonym sagde…
Det er godt med den gamle jakke, Peter. Den er selvlysende og let genkendelig. Kunne med det samme se at det var dig, der kom susende. Hvis du havde haft den nye jakke på, ville jeg ikke have genkendt dig. Troede ikke du måtte få den gamle med, men den sneg sig måske ned i kufferten. Mor
Anonym sagde…
Så vidt jeg observerede fra min plads i lænestolen, hvor jeg fik et letfortjent hvil, så så jeg oprydningsholdet svine ovnen mere til på 1 min. end jeg havde klaret på flere timer. Hvordan kan det være, andet end at oprydningsfolkene ikke har sat deres skanker i et køkken for andet end at æde, hvad andre har fremstillet. Der var forglemmelser, ja, men INGEN halvfabrikata der bare skulle varmes.

Populære opslag fra denne blog

Polisi

Ankommet til paradis

Thale, Harzens svar på Grand Canyon!