Jubilee course, a wee bit windy!

Jubilee banen havde jeg gode minder fra, de første 7 huller spillede jeg for 4 år siden i par, og var sikker på at jeg ville gå ned i handicap, desværre viste det sig, at vinden havde gjort mig god, alle de 7 første huller ligger på en række, og på dem havde vi dengang medvind, i mod og sidevind var jeg ikke helt så skarp, så det fremragende udlæg blæste væk.
Dennegang var der modvind ud, men igen var jeg flyvende, 5 pars, en bogie og en birdie på de første 7 huller gjorde at jeg atter samlet lå i par, igen var jeg overbevist om at en handicap nedgang ventede, især fordi jeg ville have medvind på de sidste huller. Men ak, nerver og et formdyk ødelagde runden, og "sølle" 33 points blev det pauvre resultat.
Om eftermiddagen gik de seje Eden course, det skulle vi nok ikke have gjort, her gik det ikke specielt godt, dog lyste hul 18 op med en birdie.



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Polisi

Ankommet til paradis

Thale, Harzens svar på Grand Canyon!