April Foolsday

1. april, stadig er der sne rundt omkrig. Solveig starter på lockoutens første dag i morgen. Christian skal på koloni, og Ingeborg og jeg skal hygge os, håber jeg. Desværre har feberen taget et solidt tag i mig, men mon ikke det bliver bedre? Vejret er smukt, med solskin og lidt stigende temperaturer.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Giza Pyramiderne.

Ombord på the Iron Ore Train

Til fødselsdag i Skive.