DBU pokalfinale 2016

Endelig lykkedes det atter AGF at kvalificere sig til pokalfinalen. 20 år siden er det siden sidst!
Peter kunne efter en del besværligheder få fat i en billet, og torsdag morgen gik det så løs med en tur fra Nab til Odense hvorfra en gammel bordtennis kammerat stod for den videre transport. Jeg ,mødtes med en del gamle venner, og havde en forrygende dag hvor det forventede nederlag mod mægtige FCK kun lagde en lille dæmper på glæden over endelig at se AGF have bare lidt succes.
AGF have over 18000 fans på plads i parken, en meget stor del medrejsende fans, men også en del eksil Århusianere deltog, heriblandt nogle af mine gamle venner!
Jeg håber meget at det er en begyndelse på bedre tider for de hvide, selvom det falder mig svært at tro på det for alvor.





Inden kampen var jeg så heldig at møde Anders Poulsen fra
Stemningen i parken var god, med  18000 medrejsende AGF fans havde det også været skuffende hvis der ikke havde været gang i den




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Polisi

Ankommet til paradis

Thale, Harzens svar på Grand Canyon!