Arrivederci Sicilia.

Vi tog fra Milazzo efter morgenmaden i særdeles god tid. Trafikken gik godt, der var nærmest ingen bortset fra gennem Palermo. Her sad vi lidt fast, men dog ikke mere end at vi var igennem omkring kl 12. Flyet skulle efter planen afgå kl. 18, og med kun 34 km mellem lufthavnen og Palermo valgte vi at køre ned til kysten inden lufthavnen for at nyde det gode vejr, og den gode udsigt.
Vi kom undervejs forbi en monument for Mafia bekæmperen Giovanni Falcone (som Palermos lufthavn er opkaldt efter)
Han blev dræbt af en fjernstyret bombe på motorvejen vi kørte på tilbage i 1992.
Ryanair flyet afgik til tiden, og ankom til tiden. Ryanair har meget dårlig omtale på grund af deres arbejdsvilkår, men jeg forstår uden problemer grunden til deres succes, de lover ikke  andet end at bringe folk fra a-b til en lav pris, og det holder de stort set 100 %
Når man tænker på flypriserne for rutefly før Ryanair dukkede op, så kan man vel godt sige at det er dem der gør middelklassen i stand til at flyve rundt i Europa som de rige gjorde for 30 år siden.
Vi fandt let frem til Hotel Jägerhof i Weeze, som klart kan anbefales hvis man har brug for en overnatning.