Rejsen til Bangkok.

Startede med at vi forlod Mildstedt ved Husum i Bil ved 10.30 tiden tirsdag, vi kørte førsthjem til Himmernmoos, hvor vi drak en kop kaffe med Robert & Jenny. Robert havde problemer med at få internettet til at virke på sit simkort, Ingeborg prøvede efter bedste evne, men måtte også give fortabt.
Da kaffen var drukket kørte Robert os til Flensburg Bahnhof, hvorfra vores lange rejse startede med et meget langsomt tog, vi var alle glade for at vi senere kunne skifte regionaltoget ud med hurtigere transportmidler.
Vi ankom i meget god tid i lufthavnen, her var planen så at vi kunne spise vores medbragte mad, men ak, vores nylavede pizzasnegle var desværre blevet i Thomas og Carinas køleskab i Mildstedt, altså måtte der købes mad.

Bortset fra køleskabsaffæren havde vi ingen problemer, vi kom hurtigt gennem security, bortset fra Solveig, der både fik ekstra tjekket bagage og påklædning en ekstra gang vakte vi ingen mistænksomhed. Flyet til Wien var lidt forsinket, men de 20 minutter gjorde bare at vi skulle vente 20 minutter mindre i Wien.
Flyveturen fra Wien til Bangkok tog 10 timer, det er lang tid og føltes som endnu længere, godt nok fik vi sovet lidt, men da vi landede i Bangkok var det ikke just følelsen af at være udhvilet der var den fremherskende, vi fik os dog klaret gennem security og immigration, fik hævet penge, fundet bagagen, købt billetter til toget mod city, fundet toget, og derefter metroen, samt fik vandret den sidste kilometer i heftig varme ned mod vores ret så luksuriøse hotel.

Efter et hurtigt bad var vi klar til aftensmaden,vi valgte hotellets Thairestaurant, en af 4 restauranter på hotellet,og fik en fremragende og ret dyrt måltid mad. Efter maden var planen at gå en tur ud i menneskemyldret, den blev kort, vi gik i seng kl 22 lokal tid (17 europæisk tid) med bange anelser om hvor længe vi kunne sove...
Solveig og Christian i toget fra Flensborg mod Hamborg, ingen rejsetræthed at sporepå dette tidspunkt

Udsigten fra de gamles hotelværelse, den fra ungernes er klart bedre!
Vi er ankommet, og Peter har allerede efter 10 minutter sat sit aftryk på værelset.
Udsigten fra ungernes "upgradede" værelse
Svimingpoolen nåede vi også en dukkert i på førstedagen.

Nogle yndige dansepiger på restauranten.
På floden er der liv og glade dage, vi så en del party skibe sejle rundt. Billedet er taget med ISO 100 og en lukketid på 30 sekunder.