Lidt af en start.

Fulde af eventyr lyst tog vi allerede ved 17 tiden afsted mod Billund lufthavn. Kørende i den lille bil valgte vi landevejen fremfor motorvejen. Dårligt var vi kommet over grænsen ved Kruså førend vi fik besked om at vores fly var små 2 timer forsinket. Det gav mulighed for små afstikkere til steder vi ikke havde været før. Vi kørte til Årøsund, hvor vi nød det gode vejr inden vi satte os i bilen, og begav os afsted mod endnu lille feriested ved østkysten. Vores næste stop var Hejlsminde, hvor vi spiste vores medbragte pølsehorn. Her modtog vi også en mail der satte os i bevægelse, check-in skulle nemlig, uanset forsinkelsen, finde sted til normal tid, altså var det ind i bilen og afsted, uden dog at risikere hverken kørekort eller liv og lemmer ankom vi med Solveig bag rettet ca. 1,5 time før afgang. Det har ikke været ret overbevisende med informationniveauet i lufthavnen, vi er endda blevet gennet væk fra gaten efter at have vist pas. På infotavlen står der forsinket, men ikke hvor længe. Vores eneste håb er en sms der angiver at flyet burde afgå kl. 01.55, det betyder så en ankomst i Iasi omkring 05.30. Hvis vi er lidt heldige med bagagen og en taxi efterfølgende kan vi vel lige nå at pakke ud på hotellet inden morgenmaden ved 7 tiden, hvor heldig kan man være 😀😀