Intro til Kenyaturen

Hej!
I de næste 14 dage vil i komme til at høre fra både min far og mig (Ingeborg). Jeg rejser nemlig til Kenya i morgen tidlig i en 14 dages tid. Jeg skal afsted med en lærer fra mit gymnasie, som selv har boet dernede og har en masse kontakter gennem venskabsforeningen "Vestkenyas venner".
Vi er en gruppe på 7 elever fra forskellige klasser på årgangen, som skal afsted. Vi starter fra Hamborg i morgen, mellemlander i Paris for så omkring ved 8 tiden om aftenen at lande i Kenyas hovedstad Nairobi.
Temperaturen i morgen aften i Nairobi kommer til at være omkring de 25 grader, så der er altså varmt!

Vi skal primært være i området omkring den lidt større by Kisumu i vestkenya. Vi skal besøge forskellige små landsbyer, en skole og et landbrug, og selvfølgelig også på safari!
Måske skal vi også ud at sejle på Victoriasøen. Men mere om det, når vi rent faktisk har oplevet tingene.
Jeg kan ikke love et opslag hver aften, da jeg ikke ved hvordan situationen med internet ser ud i de forskellige landsbyer, men jeg vil gøre mit bedste.

Knus Ingeborg

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Polisi

Ankommet til paradis

Thale, Harzens svar på Grand Canyon!